dag 8

16 juli 2015 - Pienza, Italië

Het is hier fantastisch!,,,

Ik wil hier nooit meer weg eigenlijk, denk ik nu.

Het is gewoon niet beschrijven hoe mooi de natuur hier is,krijg er geen genoeg van.

Er is hier nog een Nederlands echtpaar en die denken er ook zo over.

Dus die prikkeling van de zintuigen, wat aan het begin van ons info pakket staat, is niet overdreven.

Je hoort de stilte, met alleen wat vogels. Je ruikt de lavendel. Je voelt de zwoele warmte. Maar wat je ziet is zo divers, dat is simpelweg niet te beschrijven! Overal wil ik dan ook foto's van maken. Dat zijn dan straks onze herinneringen aan deze reis.  Maar nu nog even volop genieten e de zituigen zn werk laten doen!

1. Amanda:
    16 juli 2015
    Lekker hoor !

groetjes X
  2. Janet:
    16 juli 2015
    nou nou wat lyrisch ja lijkt wel op het programma IK VERTREK
    maar wel geweldig voor jullie deze vakantie hier ook lekker weertje en dat blijft voorlopig ook zo, veel liefs pa en ma.
  3. Annie:
    17 juli 2015
    Buongiorno Lammert en Natascha vanuit een zonnig Stadskanaal.
    Fijn dat jullie zo genieten daar. Misschien ooit.......nog een keer het programma De Italiaanse droom. Weet je nog Natascha met Mirella van Markus. Ik zie jullie wel klussen daar hahaha. (ach ja,dromen mag toch?) We wensen jullie een hele fijne dag, veel liefs van ons
  4. Harrie:
    18 juli 2015
    Mooi om te horen dat jullie zo genieten.Is jullie heel erg gegund. Fijne vakantie nog daar. Xxxx